For en bedre jaktopplevelse
Till kassan
Summa: 0

Meny

Varukorg / 0 produkter

Varukorgen är tom

Inte säker på var du ska börja?
Se våra nyheter
SUMMA 0,-
For en bedre jaktopplevelse | Testet av jegere

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

 

2. FRAKT

Vi har fast frakt på Kr. 150 inkl. mva. til sluttbrukere. For bedrifter og våre forhandlere bergenes det egen frakt på forsendelse.

De fleste ordrer er på vei til deg innen 1 dager fra bestilling.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet. Om produkter som er beregnet for å oppbevare matvarer eller produkter som bearbeider matvarer blitt tatt i bruk, frafalles både angrerett og returrett. 

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

Brecom AS

Postadresse:

Postboks 265
2151 Årnes 

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

Ved all reklamasjon skal kopi av kjøpskvittering fremlegges.

 

5. KUNDESERVICE/SUPPORT

Brecom AS

Postadresse:

Postboks 265
2151 Årnes

Mail: support@brecom.no 
Tlf: 63909585